א. ספרי התנ"ך והברית החדשה נכתבו על פני פרק זמן של כ- 1500 שנים על ידי כ-30 מחברים שונים. כל  המחברים, גם שחלקם לא הכירו זה את זה, או חיו באותה תקופה, כותבים את אותו המסר, ונבואותיהם מתחברות לתצרף מושלם המוכיח שרוח אלוהים הניע אותם לומר את שאמרו.

מסיבה זו גם כן ניתן לומר שאין כל חשש שקיימת קונספירציה או תוכנית זדונית על ידי המחברים.

ב. בתנ"ך קיימות מאות נבואות קצרות מועד, ז"א כאלו שהתגשמו במאה אחוזים במהלך חייו של הנביא המנבא אותן. מסיבה זו, יש לנו הביטחון  להאמין שגם הנבואות שנאמרו על ידי אותו נביא, המתייחסות לעתיד ולחיים שלאחר המוות גם כן תתגשמנה במלואן.

ג. בכתבי הקודש נמצאות גם נבואות המתארות את תהליך החזרה של עם ישראל לארצו וחזרתו בתשובה למושיעו (יחזקאל לז – חזון העצמות  היבשות). כמו כן, נבואות המתארות את מהלכי העמים השולטים בעולם עד חזרתו של המשיח ישוע למלוך (דניאל ב, ז).

מכיוון שחלק הארי של הנבואות הללו כבר התגשם [החלק היחסי במאה אחוזים], ליבנו מלא בבטחון ושלווה, שגם המשך הנבואות יתקיים במדויק. כך אנו יכולים לדעת את האירועים המרכזיים העתידים להתרחש בישראל ובעולם.

ד. אירועים היסטוריים המוזכרים בכתבי הקודש נבדקו על ידי מסמכים חיצוניים ונימצאו נאמנים.

ה. כל מיקום גיאוגרפי המוזכר בכתבי הקודש אכן קיים במציאות. מסיבה זו כל תלמידי הארכיאולוגיה חופרים במקומות המצויינים בכתבי הקודש ומוצאים תגליות הקשורות לכתוב שם.

ו. כל הנבואות אודות הופעתו הראשונה של המשיח התגשמו בישוע עצמו. לא קיימת כל אישיות אחרת שהגשימה נבואות אלו. אין מועמד אחר!

ז. מי שמקבל באמונה את הכתוב בכתבי הקודש – תנ"ך וברית חדשה, חווה את כל המובטח שם לילדי אלוהים ויכול להעיד שדבר אלוהים אמת הוא.

אין כל כתב אחר בעולם העומד בתנאים הללו!

כתבי הקודש מוכיחים שהם נובעים מכוח ריבוני – אלוהים בכבודו ובעצמו.

כתבי הקודש, שכבר הוכיחו עצמם כדבר אלוהים, קובעים, שכל נביא המנבא בשונה להוראתו של אלוהים בתנ"ך ובברית החדשה, הריהו נביא שקר, ודינו מוות (דברים יג).

על פי צו זה, כל שאר נביאי הדתות האחרות הם נביאי שקר. בשורתם היא בשורת שווא ואין בהם כוח להושיע.